Správa Agendy a Rezervače
Zápisník je elektronický kalendář, v němž se vede práce s harmonogramem a návštěvami. Na informace o návštěvách jsou navázány všechny zásadní funkce systému, např. analytika, výkazy podle klientů, služeb, odborníků, plateb atd.
Jakmile byl zaměstnancům společnosti vyplněn harmonogram, jejich služby, informace o nich se objeví v zápisníku. Díky tomu se objeví možnost zapisovat klienty na služby k těmto zaměstnancům.
K vytvoření nového zápisu vyberte v kalendáři nalevo datum, po rozkliknutí se otevře rozvrh na vybraný den.
Klient přišel (zobrazuje se jasně zelenou barvou a náležitou ikonou jak na zápisové kartě, tak v rezervačním kalendáři)
Klient nepřišel (zobrazuje se jasně červenou barvou a náležitou ikonou jak na zápisové kartě, tak v rezervačním kalendáři)
Klient potvrdil (zobrazuje se oranžovou barvou a náležitou ikonou jak na zápisové kartě, tak v rezervačním kalendáři)
Клиент подтвердил (отображается оранжевым цветом и соответствующей иконкой как в карточке записи, так и в календаре записи).
Díky výše uvedeným statusům si administrátor může zobrazit klientovu aktivitu od okamžiku vytvoření zápisu až do samotné platby. Změny statusů se zobrazují v kalendáři.
Změna údajů v zápisové kartě
Zvolte zaměstnance a čas, na který klienta zapisujete. Stiskem volného pole se zobrazí karta online zápisu.
Zadejte do zápisové karty všechny nezbytné údaje.
V horní části karty vyberte status klienta, který se bude zobrazovat v kalendáři.
Na zápisové kartě jsou uvedeny 4 statusy klienta.
Úprava klientových údajů (jméno, telefon, e-mail).
V zápisové kartě lze dělat následující úpravy.
Úprava služeb. Přejete-li si změnit službu, stiskněte řádek zápisu, vyberte si ze seznamu relevantní službu, nebo vepište novou. Doplňujete-li službu, stiskněte tlačítku + nebo ji vyberte ze seznamu. Pro výmaz služby stiskněte tlačítko
Úprava komentářů, barvy, kategorie registrace.
Úprava dodatečných parametrů: data a času, zaměstnance, zdrojů a délky trvání.
Po změně údajů je nutné stisknout tlačítko Vytvořit.
Údaje o klientovi, jeho rezervaci, provedené službě a platbě se ukládají automaticky do kategorie klienti.
Klient čeká (zobrazuje se jasně zelenou barvou a náležitou ikonou jak na zápisové kartě, tak v rezervačním kalendáři)