Jak si nastavit rezervační systém snadno a rychle.
  • Krok č. 1 Pobočky.
  • Tuto část je nutné vyplnit i v případě, že máte pouze jednu pobočku, protože společnost nebo právnická osoba se liší od názvu vaší značky nebo adresy místa, kde dochází k přímému poskytování některých služeb vašemu podnikání.Tyto informace zachycují strukturu poboček ve widgetu online registrace, jsou zveřejňovány na jiných webech, např. Google Maps, a také zobrazí vaši pobočku v aplikaci BondUs a ve vašem telegramovém botě pro klienty. Zadejte do systému své pobočky.
  • Krok č. 2 Personál.
  • Uživatelé
    Nastavení uživatelů je základem pro správné fungování systému online zápisu.
  • Zaměstnanci
    Toto nastavení je nezbytné ke zobrazování údajů zaměstnanců v kalendáři na základě jejích osobního pracovního harmonogramu včetně víkendů a pracovních dnů.
  • Krok č. 3 Produkt.
  • Produkt nemusí nutně znamenat jeden produkt nebo jednu službu. Produktem může být skupina zboží a služeb.
  • Kategorie služeb
    Abyste vám a vašim zákazníkům usnadnili hledání požadované služby, doporučujeme seskupit své služby v rezervačním systému do podobných Kategorií služeb.
  • Služby
    Přidejte své Služby do rezervačního systému, určete jejich kategorie. Aby bylo možné službu rezervovat, vyberte „Ano“ v poli „Zobrazit službu na rezervační stránce“.
  • Krok č. 4 Správa Online rezervace.
  • Gratulujeme! Už jste jen krok od spuštění! Kroky k nastavení online rezervace systému BondUs jsou velmi jednoduché.
  • Krok č. 5 Správa Agendy.
  • Splnili jste všechny kroky a jste připraveni začít pracovat, ale stále máte nějaké otázky?
  • Tento krok Vám pomůže pochopit podstatu práce s agendou a kalendářem online registrace.
Hotovo! Systém je nastaven a plně funkční!