Kontakty
Přihlásit
Registrace
Správa seznamu uživatelů (rolí)

Na řádku Login uveďte jméno nebo přezdívku zaměstnance, která se bude zobrazovat v systému.
Na řádku Funkce uveďte funkci zaměstnance, nebo ji vyberte ze seznamu.
Co to je funkce?
Na řádku Příjmení a jméno uveďte uživatelovy údaje.
Nastavení uživatelů je základem pro
správné fungování systému online registrace.
K nastavení uživatelů systému použijte ikonu Nastavení–Uživatelé.


Na řádku Telefon vyplňte telefonní číslo uživatele včetně mezinárodního kódu.
Na řádku Přístup zaškrtněte, jakým způsobem bude uživateli umožněn přístup k online registraci.
Na řádku Role vyberte uživateli roli z nabízeného seznamu. Role jsou obvykle uvedeny v systému a jsou rozděleny na následující druhy:
Na řádku Heslo napište heslo, pomocí něhož se bude uživatel hlásit do systému.
Po otevření okna stiskněte tlačítko Vytvořit v levém horním rohu.

Co to je funkce?
Funkce – to jsou uživatelé, které vykonávají stejné druhy prací či služeb.
Např.: kosmetičky, maséři, nail designéři, pracovníci zajišťující ruční mytí aut, soukromí učitelé, vizážisté aj.

Proč je to potřeba?
Funkce jsou nezbytné z důvodu vnitřního používání, díky nim lze totiž filtrovat údaje o zaměstnancích v různých sekcích BondUs, vytvářet výkazy jednotlivě podle zaměstnanců.

Toto nastavení využijí rovněž společnosti, které zaměstnávají mnoho lidí: díky němu lze zobrazit harmonogram zaměstnanců podle funkcí.


Po vyplnění všech řádků stiskněte tlačítko Vytvořit.
Role Zaměstnanec
Role Administrátor
Role Vlastník
si může prohlížet svůj rozpis a pracovní harmonogram.
má přístup k řízení nastavení programu, nastavení pracovního harmonogramu zaměstnanců, spravování harmonogramu a udělování přístupu zaměstnancům.
má plný přístup k ovládání programu, analytickým údajům a možnostem výmazu, přidávání a změn údajů.
Vlastník určuje role a poskytuje přístupy k programu.