Začátek práce
Registrace
Registrace účtu ve službě BondUs:
1. Přejděte na stránku https://app.bondus.cz/site/register a zadejte své údaje.
2. Přečtěte si licenční smlouvu* a zásady ochrany osobních údajů
3. Klikněte na tlačítko "Registrovat", čímž vyjádříte souhlas se zpracováním osobních údajů a přijmete licenční smlouvu*.

*Tato smlouva vás nezavazuje k ničemu jinému než k obdržení 10denní bezplatné verze našeho produktu. K plnému provozu systému je třeba zaplatit jeden z našich tarifů.

Přihlášení k osobnímu účtu
Osobní kabinet služby elektronických karet BondUs umožňuje pracovat s vaší zákaznickou bází, importovat, exportovat, shromažďovat novou zákaznickou bázi pomocí online dotazníků, vytvářet, upravovat a spravovat elektronické karty v aplikacích Apple Wallet a Google Wallet, generovat bezplatné push oznámení, vytvářet marketingové scénáře, připomínat vašim zákazníkům o vás zobrazením geolokačních značek, sledovat reklamní kampaň distribuce elektronických karet, monitorovat statistiky služby a provádět vlastní analýzy.

  1. Přístup ke svému osobnímu účtu získáte na adrese https://app.bondus.cz/site/login.
  2. Zadejte e-mail a heslo, které jste zadali při registraci, a stiskněte tlačítko "Přihlásit".
Demo verze
Demoverze BondUs je k dispozici po dobu 10 dnů od okamžiku, kdy si zaregistrujete osobní účet na adrese https://app.bondus.cz

Při používání demoverze produktu poskytuje služba BondUs demo certifikáty pro vydávání elektronických karet.

Proč potřebuji k vydávání karet vlastní certifikát?

Na plnou verzi produktu můžete přejít kdykoli, když používáte demoverzi, a to v Nastavení -> Finance -> Tarify.
Počáteční nastavení služby BondUs
K vydání elektronických karet je třeba provést následující kroky:
  1. Nastavte svůj profil v části Nastavení -> Profil. Klikněte na ikonu nastavení vedle svého jména v pravém horním rohu.
  2. Výběr vhodného jazyka služby pro osobní použití
  3. Výběr jazyka pro distribuci elektronických karet e-mailem
  4. Vyplňte údaje o své firmě
  5. Vyberte a uhraďte tarif služby BondUs
  6. Získejte certifikaci pro vydávání karet pro Apple Wallet a Google Wallet
  7. Proč potřebuji k vydávání karet vlastní certifikát?
  8. Certifikáty pro vydávání karet můžete přidat v části Nastavení -> Certifikáty.
Aplikace, v rámci kterých jsou elektronické karty vydávány ze služby BondUs
iPhone — Wallet (standardní) — https://support.apple.com/ru-ru/HT204003
Android — Google Wallet (standardní) — https://pay.google.com/intl/ru_ru/about
Android — Wallet Passes (zdarma) — https://walletpasses.io
WindowsPhone — Wallet Pass (za poplatek) — https://www.microsoft.com/ru-ru/store/p/wallet-pass/9wzdncrdnncq
Po obdržení karty bude zákazník v případě potřeby vyzván k instalaci aplikace odpovídající jeho telefonu.
Obnovení přístupu (Obnovení hesla)
  1. Přejděte na adresu: https://app.bondus.cz/site/forget-password. Zadejte e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci, a stiskněte tlačítko «Aktualizace hesla»;
  2. Následně obdržíte e-mail s novým heslem.;
  3. Pokud dopis nedorazil, stiskněte tlačítko "Odeslat znovu";
  4. Pokud vám přijde e-mail o změně hesla, ale vy jste o to nepožádali, je možné, že vaši e-mailovou adresu omylem zadal jiný uživatel, ale váš účet je stále chráněn. Pokud se domníváte, že někdo získal neoprávněný přístup k vašemu účtu, změňte si heslo co nejdříve.
  5. Přihlaste se ke svému účtu BondUs novým heslem a v části "Bezpečnost", změnit heslo na nové.

© Copyright 2023. Všechna práva vyhrazena.
Platforma pro budování silných, technologicky založených vztahů se zákazníky.