3. Po kliknutí na tlačítko „Přidat“ se otevře okno s formulářem pro přidání nového zaměstnance. Pro úspěšné vytvoření zaměstnance jsou vyžadovány pouze následující informace:
Jméno – pamatujte, že toto „Jméno“ se zobrazí jak zaměstnancům, tak vašim zákazníkům.
Příjmení – pamatujte, že toto „Příjmení“ se zobrazí jak zaměstnancům, tak vašim zákazníkům.
E-mail - slouží jako přihlášení do systému a zároveň jako způsob zasílání upozornění, pokud to vybraný tarif umožňuje.
Heslo – vytvořte svému zaměstnanci jednorázové heslo, které lze změnit při prvním přihlášení.
Telefon - zadejte mobilní telefon zaměstnance. Pomocí tohoto telefonu bude zaměstnanec identifikován Telegram botem pro zaměstnance a bude moci zobrazit své rezervace.
Specializace - označuje oddělení, ve kterém zaměstnanec pracuje, např.: SPA. Může označovat obecnou službu, například: kosmetologii. Ale konkrétní pozici pro zaměstnance, napíšete do pole "Pozice".
Pozice – označuje konkrétní pozici vašeho zaměstnance ve firmě. Například manikérka, kosmetička, masérka, spa recepční. Pamatujte, že tato „Pozice“ se bude zobrazovat zaměstnancům i vašim klientům.
Uživatel - vyberte roli pro tohoto zaměstnance ve firmě podle přístupových kritérií do systému. Například: owner, generální ředitel, manažer, supervisor, zaměstnanec.
Zobrazit Online – vyberte “Ano”, chcete-li zákazníkům umožnit rezervaci u tohoto zaměstnance, nebo vyberte “Ne”, pokud zaměstnanec není k dispozici.
Pobočky - vyberte pobočku (pobočky), kde bude tento zaměstnanec pracovat.
Pracovní harmonogram – specifikujte jednotlivé hodiny tohoto zaměstnance, kdy si zákazníci mohou služby rezervovat. Kliknutím na tlačítka na pravé straně tabulky můžete přidat nebo odebrat dny v týdnu.
Avatar - přidejte fotografii svého zaměstnance. Mějte na paměti, že tato fotografie se zobrazí jak zaměstnancům v systému, tak i vašim zákazníkům při online rezervaci.