Správa Zákazníků
  • V této části menu se zobrazují údaje zákazníků registrovaných v systému. Údaje o zákaznících se automaticky ukládají z libovolného zdroje rezervace.
  • 1. Přidaní nového zákazníka.

    - Chcete-li přidat „Zákazníka“, přejděte do sekce „Zákazníky“ v hlavním menu;
    - Klikněte na tlačítko "Přidat" v levém horním rohu;

  • - Po stisknutí tlačítka „Přidat“ se otevře okno s formulářem pro přidání nového zákazníka. Pro úspěšné vytvoření zákazníka stačí zadat následující informace:
    Jméno
    Příjmení
    Telefon
    E-mail
  • 2. Rezervační systém vám zobrazí v profilu zákazníka následující informace:

    - Zdroj - jak si klient zarezervoval svou poslední službu u vás;
    - Návštěvy - počet návštěv ve všech vašich pobočkách;
    - Častka - celková částka, kterou klient utratil podle stavu rezervace "Zákazník dorazil".