3. Po kliknutí na tlačítko „Přidat“ se otevře okno s formulářem pro přidání nové služby. Pro úspěšné vytvoření služby jsou vyžadovány pouze následující informace:
Název – vyplňte Název služby
Název pro online rezervace – vyplňte název služby, které se zobrazí vašim zákazníkům v době rezervace.
Kategorie – vyberte dříve vytvořenou kategorii pro tuto službu. Pokud neexistuje žádná kategorie, můžete se vrátit do sekce Nastavení kategorie služeb a vytvořit kategorii, kterou potřebujete. Po vytvoření kategorie vyberte upravit službu a přidejte do ní příslušnou kategorii.
Cena – zadejte cenu služby
Zobrazit službu na stránce rezervace – vyberte „Ano“, aby zákazníci viděli a zarezervovali tuto službu, nebo vyberte „Ne“, pokud služba z nějakého důvodu ještě není dostupná.
Doba trvání v minutách – nastavte obvyklou dobu trvání služby.
Přestávka v minutách - tento parametr slouží k ovládání času rezervace této služby po jejím ukončení. Při nastavování tohoto parametru je třeba vzít v úvahu "Časové úseky" v sekci "Online rezervace", protože oba parametry ovlivňují čas rezervace služby v kalendáři.
Obrázek - nahrajte obrázek služby pro její další zobrazení ve widgetu online rezervace a také v online katalogu mobilní aplikace.
Popis - pokuste se uvést podrobné informace o službě, protože tento popis se zobrazí v době rezervace.
Zaměstnanci - z rozbalovacího seznamu vyberte zaměstnance, kteří budou tuto službu poskytovat.
Pobočky - z rozbalovacího seznamu vyberte pobočku nebo pobočky, kde bude tato služba poskytována.