Správa poboček
  • 1. Chcete-li přidat „Pobočku“, klikněte na záložku “Správa podnikaní” a vyberete si sekci → „Pobočky“.
  • 2. V levém horním rohu klikněte na tlačítko “Přidat”.
  • 3. Po kliknutí na tlačítko „Přidat“ se otevře okno s formulářem pro přidání nové pobočky. Pro úspěšné vytvoření pobočky jsou vyžadovány pouze následující informace:

    Název pobočky – pamatujte, že tento název se zobrazí vašim zákazníkům v době rezervace.
    Adresa – zadejte celou adresu vaší pobočky pro rychlé zobrazení na mapách.
    Telefon - zadejte funkční telefonní číslo vaší pobočky, které bude vašim zákazníkům stále k dispozici.
    Krátký popis – Vyplňte krátký popis svého podnikání a konkrétní pobočky. Tento popis se zobrazí vašim zákazníkům při rezervaci.
    Úplný popis – Vyplňte úplný popis svého podnikání a konkrétní pobočky. Tento popis se zobrazí v online katalogu mobilní aplikace BondUs.
    Přílohy – Nahrajte fotografie své firmy a konkrétní pobočky. Nahrané fotografie budou načteny do online katalogu mobilní aplikace BondUs.

  • 4. Po vytvoření kategorie nezapomeňte kliknout na tlačítko “Vytvořit”.