Jedná se o nástroj pro budování dobrých vztahů se zákazníky a investici do rozvoje svého podnikaní.
Zvyšte návštěvnost svého podnikaní pomocí připravených věrnostních programů založených na vašich vlastních elektronických kartách, jako jsou Apple Wallet a Google Wallet
Startup BondUs (z fráze „bond us“, slogan „bond with us“, česky. „Přidej se k nám“ je CRM produkt v oblasti IT technologií na B2B trhu, jehož účelem je zjednodušit obchodní procesy, zlepšit marketingovou strategii, zvýšit zisky společnosti přilákáním, udržením a budováním dlouhodobých vztahů se zákazníky, jejich umístěním do centra obchodních operací a řízením spotřeby.
Řešení
Hotely, kavárny, bary, restaurace
Řešení pro maloobchody
Fitness studia, posilovny, sauny, relaxační centra
Zavedení věrnostního programu – jedná se o nástroj nastavení dobrých vztahů s klienty a rovněž investici do dlouhodobého rozvoje společnosti. Díky věrnostnímu programu lze udělat první dobrý dojem o značce, zaujmout klienty, získat je a přimět je, aby se k Vám vraceli.
Targeting
Jedná se o moderní reklamní mechanismus, díky němuž lze z ohromné skupiny potenciálních a/nebo aktuálních klientů vyčlenit určitý segment, který odpovídá zadaným kritériím, a adresovat reklamní sdělení přímo jim. Možnosti targetingu na platformě BondUs:
Segmentování skupin podle cílové skupiny
Geotargeting
Targeting podle chování a zájmů
Targeting podle zdrojů návštěvnosti
Integrace a marketing
Platforma BondUs představuje moderní řešení, které rozšiřuje možnosti marketingových strategií. Vzhledem k jedinečnosti infrastruktury každého podnikání je třeba se soustředit na mechaniku práce s kartami a modely fungování, dále také na integraci systému do online i offline procesů podnikání. Nabízíme všechny níže uvedené možnosti:
Push notifikace
Integrace s marketingovými nástroji
Integrace do offline procesů podnikání
Technická integrace
Analytika
Platforma BondUs umožňuje sledovat chování uživatelů na základě toho, jak své karty využívají. Díky tomu získáte kompletní obrázek o chování a zájmech Vašich klientů. Můžete pak lépe zacílit reklamní kampaně a samozřejmě mít větší zisk z marketingové aktivity.
Získáte všechny podrobnosti o používání elektronických karet
Všechny informace o klientech na jednom místě
Informace o chování Vašich klientů se zaměřením na Vaše služby a produkty
Propagační nástroje
Na úspěch všech věrnostních programů má velký vliv rozšíření elektronických karet, které si snadno přidáte kliknutím na odkaz. Pokud se použijí komplexní systematizovaný přístup a efektivní nástroje (online i offline), karty se úspěšně rozšíří, a to velmi rychle. Podívejme se na tyto nástroje podrobněji:
Sociální sítě: jednoduše umístíte odkaz
Stojánek s QR-kódem
Nálepky s QR-kódem
Letáky, vizitky a záložky s QR-kódem
Newslettery zasílané e-mailem
Web společnosti
Doporučení – „Sdílejte kartu“, dostanete bonus
CRM možnosti pro Věrnostní program
Přehled
V sekci Přehled v prostředí BondUs naleznete grafy podle cílové skupiny a klíčových ukazatelů:
• pohlaví • věku • operačních systémů zařízení • zdrojům návštěvnosti • stahování karet
Klíčové ukazatele
Layout
V sekci „Layout“ se vytvářejí a ukládají všechna layouty elektronických karet
Layout je souhrnný obrázek elektronických karet. Na jejich základě se nastavuje věrnostní program a vytvářejí personalizované karty pro uživatele.
Apple Wallet a Google Pay Layout Builder
Zákazníci
V sekci Karty jsou údaje o všech kartách.
Na této stránce se rovněž nachází filtr, kterým lze vytřídit karty podle potřebného znaku a poslat na ně PUSH notifikaci nebo SMS zprávu:
• Stav karty (platná, či nikoliv) • Aktivní (zda byla dokončena registrace) • Věrnostní systém (sleva, bonus aj.) • Pohlaví • Téma • Nainstalováno (aplikace, na níž je karta nainstalována) • Datum vytvoření • Poslední změny • Osobní údaje • Částka nákupů • Zůstatek • Věk • Počet transakcí • Proměnné
Údaje o kartách a klientech
Transakce
V této sekci jsou uvedeny veškeré údaje o transakcích. Klíčové parametry najdete v top-sekcích:
• počet transakcí • částka nákupů • převedeno na zůstatek • odečteno ze zůstatku • průměrný účet
Rovněž zde můžete pomocí filtru vyhledávat transakce podle zvolených parametrů.
Transakce a klíčové finanční ukazatele
Věrnost
V této sekci si můžete z nabízených typů vytvořit svůj vlastní věrnostní program a rovněž si můžete prohlédnout seznam věrnostních programů, které již byly vytvořeny.
Lze si vybrat z následujících typů:
• Info karta • Věrnostní sběratelská karta • Dárkový poukaz • Slevový věrnostní program • Bonusový věrnostní program
Věrnostní programy lze upravovat a měnit tak, aby vyhovovaly Vašim podmínkám.
Vytváření věrnostních programů
Formuláře
V sekci Formuláře můžete vytvářet a upravovat registrační formuláře.
Lze do nich vložit logo společnosti, doplnit popis, změnit design a rovněž vložit seznam nezbytných proměnných a zrušit povinná pole.
Vytváření online formulářů
Skener
Virtuální skener potřebujete k tomu, aby jím bylo možné naskenovat QR-kód nebo čárové kódy karty.
Pokud máte webový skener, při skenování karty pomocí mobilního telefonu se bude spouštět naše webová aplikace s možností zadání hesla a provedení transakce (heslo se ukazuje u skeneru).
Virtuální skener pro transakce
Marketing
Pomocí této sekce můžete vytvořit automatizační scénář. Automatizační scénář lze nastavit na odesílání push notifikací, změnu tématu a zvýšení slevy/bonusu a rovněž na nastavení referenčního odkazu.
Scénáře bývají různé:
• narozeniny nebo jiné konkrétní datum • stahování karty • registrování karty • první transakce • každá transakce • opakující se událost • sdílet QR-kód a tím pozvat kamaráda