V této sekci můžete pracovat s kartami a jejich informacemi, zasílat jednotlivá i hromadná PUSH oznámení a také distribuovat karty ze systému v případě ztráty karty.
Filtrování a vyhledáváníPomocí
filtrování (v pravém horním rohu) můžete třídit a vybírat karty podle jejich vlastníka, stavu, designu, layoutu, pohlaví uživatele, data, zůstatku atd. Pomocí zaškrtávacího políčka můžete vybrat konkrétní karty a skupiny karet. Když kliknete na kartu ze seznamu, otevře se
profil karty.
Vytvoření karty administrátoremChcete-li přidat kartu do systému, musíte provést následující:
- V levém horním rohu sekce klikněte na tlačítko Přidat
- V okně, které se zobrazí, vyberte layout, které chcete přiřadit novému klientovi
- Vyplňte údaje o zákazníkovi
- Klikněte na Vytvořit
Profil karty a úpravaProfil karty se otevře, když kliknete na konkrétní kartu v sekci
Zákazníci, stejně jako když administrátor vytvoří kartu sám.
V profilu karty je zobrazena přední strana karty se stejnými informacemi, jaké má zákazník k dispozici. Pomocí interní úpravy karty v sekci
Profil můžete měnit stavy karet, úroveň věrnostního programu, datum vypršení platnosti karty a kartu sdílet.
V sekci
Profil také vidíme všechny informace pro každého hosta: kartu, který layout nainstaloval, který scénář fungoval naposledy, z kterého distribučního kanálu pochází (zdroj UTM), datum vytvoření, datum aktualizace atd.
Také v případě
bonusové a
dárkové karty můžete v profilu karty upravit výši nasbíraných bonusů nebo změnit zůstatek. Pro úpravu klikněte na modré tlačítko napravo od částky a zadejte aktualizovanou částku.
V sekci
Zákazník jsou k dispozici uložené údaje vyplněné při registraci zákazníkem.
V sekci
Transakce si můžete prohlédnout úplnou historii transakcí a aktualizace zůstatku/razítek na kartě.
Import zákazníkůV případě jakýchkoli dotazů ohledně importu se obraťte na podporu, protože je pravděpodobné, že se vám import podaří provést samostatně s technickými chybami.
Statusy karet- Čekající - oranžová - znamená, že zákazník vyplnil online formulář, ale nepřidal kartu do peněženky.
- Aktivní - zelená - znamená, že karta je v mobilní peněžence zákazníka a lze ji použít.
- Neaktivní - červená - znamená, že zákazník vymazal kartu z mobilní peněženky nebo karta byla deaktivována ze systému, případně byla karta vytvořena pro jednorázové použití.
Distribuce karetDo systému můžete přidávat zákazníky po jednom nebo importovat zákaznickou databázi, ale pro distribuci karet zákazníkům máte dvě možnosti:
- Zasílání karet e-mailem (zdarma)
- Zasílání karet pomocí SMS (podle ceny)
Chcete-li mapu distribuovat, musíte ji vybrat pomocí zaškrtávacího políčka a kliknout na ikonu distribuce v horním menu. Vyberte možnost:
- E-mailem - pokud má zákazník e-mailovou adresu, bude mu zaslán odkaz pro přidání karty do mobilní peněženky
- Prostřednictvím SMS - pokud má zákazník telefon v mezinárodním formátu, bude mu zaslán odkaz pro přidání karty do jeho mobilní peněženky.
Mazání karetElektronickou kartu nelze z telefonu zákazníka vymazat. Můžete provést dvě akce:
- Dočasně nebo trvale deaktivujte zákaznickou kartu prostřednictvím Profilu karty změnou stavu na Neaktivní výběrem možnosti Deaktivovat. Případně můžete kliknout na možnost Smazat kartu a stav karty se změní na Neaktivní. Můžete také kliknout na možnost Odstranit ze zařízení, čímž se stav karty změní na hodnotu Čekající a můžete zákazníkovi odeslat odkaz na stažení karty, aby ji nainstaloval do nového zařízení.
- Kartu nebo karty můžete ze sekce Karty odstranit tak, že vyberete jednu nebo více karet pomocí zaškrtávacího políčka a kliknete na ikonu koše, čímž následně vybranou kartu nebo karty deaktivujete.
Důležité: V obou případech zákazník nebude moci kartu použít. Zůstane v jeho telefonu, ale při předložení karty se pro vašeho zaměstnance zobrazí zpráva, že karta byla deaktivována nebo je ve stavu čekání. Zákazník také uvidí na přední straně karty pod QR kódem, že karta byla Deaktivována.
ExportChcete-li exportovat údaje z osobních karet, klikněte na tlačítko Exportovat v levém horním rohu sekce Karty. Tím se vytvoří soubor ve formátu ․xls, který obsahuje číslo karty, jméno, příjmení, pohlaví, telefonní číslo, e-mail a datum narození, pokud je uživatel zadal při registraci. Pokud jsou požadovány podrobnější nebo technické údaje o kartě, obraťte se na podporu BondUs.